نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت
نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت

بسمه تعالی

بیست و نهم شهریور سالروز تأسیس شرکت داده های زمینی پارس را خدمت این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی تردید «شرکت داده های زمینی پارس» با همت همکاران گرانقدر شاهد دستاوردهای بزرگی بوده است . ما ایمان داریم که این مسیر با لطف پروردگار و همت جمعی همکاران ارزشمند پیشین و فعلی پیموده شده و شرکت با در اختیار داشتن سرمایه های عظیم تخصصی و تجربی، می‌تواند برای تداوم و اعتلای نام و نشان خود در عرصه‌های ملی و بین‌المللی حضوری فعال داشته باشد.

اینجانب برخود لازم می‌دانم در آستانه نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت، ضمن تشکر از قریب به دو دهه تلاش مدیران و کارکنان شرکت، قدردانی خود را از خدمت بی‌وقفه و صادقانه همه همکاران محترم ابراز داشته و برای شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان از درگاه خداوند متعال سعادت، کامیابی و سلامتی آرزو نمایم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم اندازهای شرکت به ویژه با گسترش خدمات فناورانه و هوشمند، در تحقق اهداف عالی صنعت نفت گام موثری برداریم.

قطعا دستیابی به این اهداف مستلزم فراهم نمودن ساز و کارهای لازم از قبیل افزایش توانمندی‌ها و قابلیت‌ها مطابق با استانداردهای جهانی و استفاده بهینه از فناوریهای پیشرفته و همچنین مهمتر از همه انجام‌وظیفه متعهدانه است.

محمد جواد نورانی

مدیر عامل

 شهریور 1402